Tillfällig header/design!

Nu har jag precis lagt in en tillfällig header och design!Min syster hann inte göra klart min header,och jag saknar delvis massabilder på mej!Men nu orkar jag verkligen inte göra något mer än vad jag har gjort!Imorgon uppdraterar jag bloggen,och fortsätter på nytt typ! För en stund senkollade jag på idol med syster ! jag lägger verkligen tummen ner för dessa idoler i år.Nu har jag precis käkat mej mätt,sitter och lyssnar på musik och ska nog dra mej uppmed datan i
sängen ,är så j*vla trött idag!Imorgon blir det att träffa massa kära vänner,och kanske åka in till stan en snabbis med sana och köpa lite halsdukar och grejer.Godnatt:D

Kommentarer
Postat av: lucas

sv:Tack :)

2010-09-25 @ 00:16:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: sofia

fin blogg:)

2010-09-25 @ 15:35:27
URL: http://lovetheway.blogg.se/
Postat av: fatima

fin blogg<3

2010-09-26 @ 13:36:08
Postat av: fatima

fin blogg<3

2010-09-26 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0